8/24/2016

HYVINVOINTIBLOGI

Tämän postauksen kirjoittaminen tuntuu tällä hetkellä jotenkin järkevältä ja hyvältä. 
Blogini täyttää parin kuukauden päästä yksi vuotta ja haluaisin yrittää jotenkin kuvailla syitä tämän blogini olemassa oloon, että se ei olisi hämmentävää teille. 

Aika on mennyt hurjan nopeasti ja tuntuu hullulta, että kirjoitan jo sadatta postaustani. Olen nauttinut niin paljon tästä bloggaamisesta, että tämä ei tunnu missään nimessä työltä tai raskaalta minulle. 


Olen itse yrittänyt ehkä vähän vältellä oman blogini lokeroimista, mutta päätin vähän syventyä tarkemmin omiin tulevaisuuden suunnitelmiini ja tämän blogin tulevaisuuteen. 

Aloittaessani tämän blogin, mielessäni pyöri muoti, asukuvat & lifestyle. Samaa aikaa kiinnostuin vegaaniudesta ja jotain muutosta ajatusmaailmassani tapahtui. Siitä lähtien olen muuttanut omaa elämääni ja koen, että vegaanius on pistänyt omat asiani tärkeysjärjestykseen positiivisella tavalla. 

Tällä hetkellä haluan jakaa omaa vegaanista elämääni teille ihanille lukijoille. Päätavoitteeni on inspiroida teitä ja samalla ehkä haastaa vanhoja ajatusmalleja. Voisin tarkentaa, että ehkä tämä blogi suuntautuu enemmän niille, jotka ovat jo valmiiksi kiinnostuneita tai avoinmielisiä ymmärtämään omat näkökulmani. Ja teille pyrin olemaan avuksi jollain tavalla.

En halua vaikuttaa vihaajalta tai ilkeältä vegaani bloggaajalta. Jaan täällä vegaanista elämäntapaani ja "vegaanisia" ajatuksiani, joten jos olet täysin tätä elämäntapaa vastaan ja et yksinkertaisesti millään halua itse tutkia tätä aihealuetta, saattavat minun postaukseni tuntua sinusta radikaaleilta ja älyttömiltä. Halusin saada tämän sanottua, sillä viime postaukseen sain kommentin, joka tottakai sai minut miettimään ovatko monet ihmiset sitä mieltä, että olen "lihansyöjien rasisti". Mutta kuitenkin, tulen aina pitämään omat vahvat mielipiteeni. Eikä tarkoitukseni ole miellyttää jokaista ihmistä, mutta en todellakaan ole rasisti ketään kohtaan ja sen haluan korjata.

Minulle on tärkeää nimenomaan se, että voin olla avuksi. Haluan jakaa vinkkejä, reseptejä ja omia kokemuksia, joita julkaisen vain siksi, että toivon niiden auttavan sinua. 

Tämä on siis hyvinvointi blogi, sillä se on minulle kaikkein tärkeintä. Jos teillä on postausideoita tai kysymyksiä niin otan niitä mielelläni vastaan!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

kiitos kommentistasi <3