2/04/2016

ONE WAY TICKET


Tämä tyttö lähtee Australiaan reppureissaamaan yksin kolmen viikon päästä!!! 
En voi uskoa vieläkään, että keksin jotain näin hullua ja että oikeasti ostin one way ticketin maapallon toiselle puolelle.


Australia on minulle turvallisin vaihtoehto, koska lähdenhän yksin. Tämä maa on reppureissaajien mekka. En malta odottaa. Jännittää kuitenkin ihan älyttömästi. Onneksi minulla on sisko, joka voi antaa vinkkejä Australiaan liittyvissä asioissa. 

Noin viikko sitten päätin, että nyt lähden ulkomaille. Haluan niin kovasti nähdä maailmaa ja en ole vielä päässyt sitä kunnolla tekemään nyt välivuotenani. Ja extempore juttujen sanotaan olevan niitä parhaimpia. Se, että lähden yksin jännittää ja olen alkanut suunnitella ihan kunnolla matkaani. Tarkoitukseni on reissata east coastia mahdollisesti ylöspäin. Lennän Sydneyyn 22.2 maanantaina. Menolippu tosiaan ostettu, mutta paluusta ei vielä tarkkaa tietoa. Suunnitelmissani on kuitenkin reissata 2-3kk max.

Olen epäröinyt tätä lähtemistä paljon, mutta tajutessani että ainut asia, joka minua estää lähtemästä on se, että lähtisin yksin niin en voinut kuin päättää, että se ei ole tarpeeksi hyvä syy. Haluan poistua mukavuusalueeltani. 

Youtubessa on tosi monia vloggaajia, jotka ovat kuvanneet omaa reissuaan ja kertovat vinkkejä ja hyödyllisiä ohjeita yksin lähteville reppureissaajille. Kaikki kuitenkin painottavat sitä, että tulet tutustumaan moniin uusiin ihmisiin ja mitään tarkkaa suunnitelmaa ei kannata tehdä, jotta et rajoita itseltäsi mitään. Ja tällä periaatteella lähden itsekin. Todellisuudessa ostan vaan itse lentolipun ja loput selviävät sitten Australiassa. Olen valehtelematta lukenut melkein kaikki blogi postaukset reppureissaamisesta läpi. Mutta jos tiedät jonkun bloggaajan/vloggaajan, jolla on hyviä neuvoja pistä linkki kommenttiboksiin. Kävisin mielelläni katsomassa :)

Lähden positiivisella asenteella, enkä odota liikoja. Haluaisin tietysti myös päivitellä blogiani, mutta se jää nähtäväksi. Jos wifi yhteys löytyy niin miksi ei. Täältä voitte siis ehkä seurata matkaani :)

  Jäiks olen niin innoissani tästä!:D Tämä on juuri sitä todellista mukavuusalueelta poistumista. En halua vaan unelmoida. Haluan mennä ja kokea asioita. Suunnitelmissani on vielä lähteä matkustamaan pidemmäksi aikaan syksyllä kaverin kanssa, mutta nyt tuli semmonen fiilis, että minun täytyy lähteä yksin ja tehdä jotain jännittävää. Ja nyt jo tunnen voittaja fiilistä ja iloa siitä, että uskalsin ostaa ihan pelkästään itse lentolipun.


<3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

kiitos kommentistasi <3